TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-05-13 - Pasażerowie 6 godzin czekali na lot, bo Centralwings zmienił rozkład

Tanie linie lotnicze Centralwings zmieniły rozkład lotów i nie poinformowały o tym pasażerów, którzy mieli lecieć z Aten do Krakowa. Pasażerowie koczowali w Atenach sześć godzin.

reklama


Rzecznik Centralwings Kamil Wnuk twierdzi, że wszyscy zostali o tym poinformowani. Pasażerowie mówią, że to nieprawda, bo o zmianie terminu wylotu dowiedzieli się z tablicy informacyjnej na lotnisku. Ne otrzymali żadnego posiłku, hotelowego vouchera czy jakiegokolwiek wsparcia.

Według Wnuka lot ten nie był opóźniony a przesunięty. Pasażerowie czekali, bo zmienił się rozkład lotów przewoźnika. Procedura w takim wypadku przebiega następująco: przedstawiciel linii dzwoni do klientów trzy razy i wysyła wiadomość na pocztę elektroniczną oraz sms, jeśli podany był prawidłowy numer telefonu. Ta procedura została spełniona - mówi rzecznik.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com