TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Rozpoczyna się kampania promująca pozytywny wizerunek województwa śląskiego. Na billboardach i w telewizyjnych spotach wystąpią "Pasjonauci", nieprzeciętni symboliczni reprezentanci regionu. To dzięki ich pasjom w województwie powstają wciąż nowe miejsca godne wizyty i bliższego poznania.
reklama
Województwo śląskie jest liderem komunikacji marketingowej wśród polskich miast i regionów. Od 2007 r. konsekwentnie wdraża strategie promocji w zakresie atrakcyjności turystycznej oraz inwestycyjnej. W obu dokumentach marka "Śląskie" oparta jest na tzw. kluczowym przesłaniu Śląskie. Pozytywna Energia. Energia może tu być rozumiana dosłownie, jako źródło światła, ciepła i bezpieczeństwa, ale także metaforycznie: jako wartość cechująca mieszkańców regionu, wypływająca z jego tradycji, różnorodności, kreatywności, dynamiki, efektywności i optymizmu.
"Pasjonauci polecają" to już kolejna z kampanii promujących Śląskie jako region pełen atrakcji turystycznych. Jej bohaterami są "Pasjonauci", którzy dzięki swoim pasjom wznoszą się ponad przeciętność, a dzieląc się nimi z innymi, emanują pozytywną energią. Ich losy i historie budują wizerunek regionu aktywnych i ciekawych ludzi, otwartego dla każdego, kto szuka niezwykłych miejsc i niesamowitych przeżyć. To najlepsza zachęta do spędzenia wolnego czasu w Śląskiem i wyjątkowy atut w budowie pozytywnego wizerunku województwa.
Prawdziwi pasjonauci - realni mieszkańcy regionu są bohaterami działań towarzyszących kampanii, stali się także inspiracją dla postaci z plakatów i filmu reklamowego, które portretują najbardziej charakterystyczne pasje i biografie prosto z życia wzięte. Wspólnym głosem Pasjonauci zapraszają:
do zakosztowania gościnności mieszkańców Beskidu Śląskiego i Żywieckiego,
do aktywnego wypoczynku na Jurze,
do odwiedzenia obiektów ze Szlaku Zabytków Techniki,
na spotkanie z wyjątkową kuchnią regionalną,
do rozwoju własnych pasji w naszym regionie.
Pasjonautów widać będzie w całej Polsce. Na 210 billboardach, banerach internetowych i w prasie, a przede wszystkim w spocie reklamowym pojawi się 5 wizerunków, tworzących spójną serię. Na każdym z nich przedstawiony jest unoszący się nad ziemią Pasjonauta, najczęściej gospodarz, twórca lub częsty gość przyciągającego turystów miejsca, które stanowi drugi plan.
We wszystkich największych stacjach pojawi się telewizyjny spot z Pasjonautami. W kolejnych jego scenach bohaterowie wznosząc się ponad ziemią opowiadają o swoich pasjach i pokazują ich największe smaczki. Pasjonautów będzie też można usłyszeć w radiu reklamy wyjaśnią, że dzięki właśnie dzięki tym fantastycznym ludziom Śląskie jest pełne muzeów, wspaniałych szlaków.
Uruchomiona będzie specjalna strona na Facebooku (fanpage) - swoiste centrum dowodzenia całą akcją, pełne konkursów i quizów dla użytkowników. Szczególnie interesujące będzie zaangażowanie w promocję województwa autorów poczytnych blogów. Piątka tych ambasadorów Śląskiego nie tylko zaprezentuje swoim czytelnikom mniej znane oblicze województwa, ale też własnym przykładem udowodni, że jego mieszkańców napędzają prawdziwe pasje.
W wybranych miastach odbędą się akcje marketingu bezpośredniego. Pod sufitami przejść podziemnych, na dworcach i popularnych ulicach pojawią się setki baloników helowych z podczepionymi papierowymi sylwetkami Pasjonautów i informacją o promowanych miejscach. Baloniki helowe zastosowane również będą w kreatywnej przesyłce do dziennikarzy (direct mailing) z opisem kampanii.
Kampania potrwa od 26 kwietnia do 31 maja 2010.
Kampanię w realizuje Grupa Eskadra, wyłoniona w wyniku postępowania przetargowego przeprowadzonego przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami