TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Rusza wielka kampania reklamowa Warszawy w światowych sieciach telewizyjnych - BBC i CNN. W czerwcu w BBC zostaną wyemitowane pierwsze spoty reklamowe. Koszt kampanii w telewizji brytyjskiej to ponad 100 tys. dolarów.
reklama
Joanna Blicharska z Warsaw Destination Alliance (fundacja którą tworzy 11 warszawskich hoteli oraz firmy międzynarodowe) tłumaczy, że 92 tys. dolarów zostanie zapłaconych w gotówce a reszta barterem - zagraniczni dziennikarze będą mogli skorzystać z darmowych noclegów w hotelach WDA. 95 proc. klientów warszawskich hoteli płaci dobrowolnie po 1 euro na promocję miasta.
Reżyser filmu o Warszawie, Henryk Szymański mówi, że reklamówka pokazuje Warszawę jako miasto kontrastów.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami