TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-02-02 - Kraków będzie promować wyjątkowe miejsca w... wyjątkowy sposób

"Local heroes" to projekt, promujący najbardziej wyjątkowe obiekty i podmioty w danym mieście. W Krakowie rozpoczyna się reklama miejsc, które od dawna na to zasługiwały, ale nie było ich na to stać.

reklama


W Amsterdamie łatwo można znaleźć karteczki przybite do drewnianych tablic, które informują, gdzie można kupić dobrą szynkę, a gdzie znaleźć najlepszy tytoń do fajek. W ten sposób można również znaleźć adres superszewca, dobrego zegarmistrza oraz fajnego sklepu z meblami.

Tablice rozmieszczone są w różnych punktach miasta w ramach projektu "Local heroes". Służą one w praktyczny sposób zarówno mieszkańcom miasta, jak i turystom.

Tamara Romaniuk, absolwentka Akademii Sztuk Pięknych postanowiła pomysł przenieść do Krakowa. W poniedziałek, 5 lutego 40 tablic podobnych do tych w Amsterdamie pojawi się w krakowskich hostelach. Tamara Romaniuk wybrała hostele, ponieważ w pierwszej kolejności chce trafić do turystów.

Na kolorowych tablicach swoje reklamy umieszczać będą: ciekawe kluby, bary, sklepiki, firmy oferujące wycieczki rowerowe, małe kina, restauracje, kawiarnie. Tamara podkreśla - To oferta dla firm i instytucji, które się wyróżniają, a nie zawsze mają budżet na to, by się promować. To również odpowiedź na globalny rynek, gdzie lokalne i oryginalne produkty giną w masowej papce.

Do projektu "Local heroes" można przystąpić wyłącznie, gdy ma się coś oryginalnego i wyjątkowo ciekawego do zaoferowania. Firmy ze średnią opinią w mieście nie mają żadnych szans na pojawienie się na tablicy.

Koszt pojawienia się na dziesięciu tysiącach ulotek wynosi 650 zł netto. Informacja z adresem kawiarni lub firmy zostaje wydrukowana w języku angielskim. Tamara Romaniuk opisuje - Z przodu tylko sama wiadomość o usłudze, z tyłu mapka, jak dojść do danego miejsca.

Dodatkowo turysta, który pojawi się z karteczką w reklamowanym miejscu, otrzyma 10% zniżki na świadczone tam usługi.

Tamara liczy, że zainicjowana przez nią akcja rozrośnie się tak jak w Amsterdamie i stanie się również pomocna mieszkańcom miasta. Zaznacza - Jestem pewna, że to się uda. W mieście jest wiele małych branżowych firm, które nie mają pieniędzy na wielkie reklamy. Jeśli tylko są dobre, trafią na naszą tablicę.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com