TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-04-27 - Początek końca marki ORBIS

Zgodnie z tym, co pisaliśmy parę tygodni temu, za kilka lat z mapy hoteli w Polsce zniknie przedwojenna marka Orbis. Do końca 2009 roku spółka Orbis chce mieć w Polsce 82 hotele, czyli o 15 więcej niż w chwili obecnej, jednak żaden z nich nie będzie funkcjonował pod starą marką. Zmiany niestety już się zaczęły…

reklama


Kilka miesięcy temu dyrektorem szczecińskiego Neptuna został Mirosław Moczarski - on ma zapoczątkować zmiany. "Nie są prawdą pogłoski, że przyjechałem do Szczecina, aby ratować "Neptun". To normalne zjawisko, że co 3-4 lata zmienia się dyrektora. Hotel zresztą radził sobie finansowo całkiem nieźle. Zarząd po prostu uznał, że warto wykorzystać moje doświadczenie przy restrukturyzacji hotelu Mrongovia na Mazurach, w którym byłem przez wiele lat dyrektorem. Jestem więc tu, aby jak najlepiej przygotować obiekt an przyjęcie nowej marki. Już wiadomo, że najprawdopodobniej będzie to francuski Mercure" - mówi Mirosław Moczarski.

Sieć Mercure, to według badań jedna z najlepiej rozpoznawanych marek. Obejmuje ona 715 hoteli w 45 krajach. Założeniem sieci jest to, że każdy hotel posiada własną osobowość, styl i charakter. Często mówi się, że hotele Mercure "opowiadają historię miejsca, w którym się znajdują".

Pomimo tego, jednak żal marki Orbis, która niedługo zniknie ze szczecińskiego "Neptuna". Marka ta przetrwała ponad 85 lat - nie poddała się wojnie, PRL-owi, ani początkującemu kapitalizmowi lat 90.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com