TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-03-27 - Z TUI turyści będą skakać z radości?!

Wertując prasę codzienną można dostrzec, iż rozpoczął się kolejny etap całorocznej kampanii oferty TUI na polskim rynku. Tym razem TUI poprzez reklamę chcę zainteresować ofertą na lato 2006 dobrze sytuowane rodziny mieszkające w dużych miastach.

reklama


Najświeższa kampania TUI przebiega pod hasłem "Będziecie skakać z radości". Jest skierowana do osób ceniących standard wypoczynku, które wybierają się na wakacje z jednym lub dwojgiem dzieci. Jej celem jest wzmocnienie wizerunku TUI jako touroperatora oferującego produkt najwyższej jakości oraz wzrost sprzedaży ofert rodzinnego wypoczynku.

W ramach tej kampanii rodziny, które wybiorą się z TUI na wakacje mogą liczyć (do 31 marca br.) na szczególne "słoneczne ceny dla dzieci na letnie wakacje".

I tak, zgodnie z ofertą prezentowaną na stronie touroperatora, przy rezerwacji do 31 marca turystów obowiązują słoneczne ceny dla milusińskich w Grecji, Hiszpanii i Tunezji. Przykładowo, w hotelu Eden Playa na Majorce dwa tygodnie wakacji dla dzieci w wieku 2-16 lat można zarezerwować już za 578 złotych.

Kampania "Będziecie skakać z radości" będzie prowadzona w aquaparkach w dużych miastach Polski, w prasie ogólnopolskiej, w radio oraz w Internecie. Kampanię realizuje agencja reklamowa Peppermint, która współpracuje z touroperatorem w zakresie obsługi marki TUI już od półtora roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com