TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-05-06 - Turystyczna Sieć Marzeń Geovity

Geovita - Turystyczna Sieć Marzeń kontynuuje swą strategię marketingową w 2010 roku. W ramach strategii marketingowej na rok 2010 zakończone lub w toku są 3 duże kampanie reklamowe, skierowane do klientów Geovity.

reklama


Pierwsza odsłona kampanii "Odnowa biologiczna/rekreacja z Geovitą", rozpoczęła się 22 lutego i trwała do 3 kwietnia. Kampania przeprowadzana była wyłącznie w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do kobiet. Zaprojektowanych zostało osiem layoutów reklamy, wyświetlanych we wszystkich zakontraktowanych portalach.

Pierwsza część kampanii "konferencje z Geovitą" rozpoczęła się 10 marca i trwała do 30 kwietnia. Kampania przeprowadzana była w oparciu o Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych skierowanych do organizatorów konferencji i szkoleń. Zaprojektowanych zostało sześć layoutów reklamy wyświetlanych we wszystkich zakontraktowanych portalach.

Kampania "Urlop w Geovicie… bez cienia wątpliwości" rozpoczęła się 26 kwietnia i potrwa do 31 lipca. Kampania przeprowadzana jest w oparciu o outdoor (385 bilbordów w 9 największych aglomeracjach w Polsce - Warszawa, Poznań, Wrocław, Trójmiasto, Kraków, Łódź, Opole), radio - 30 sekundowe spoty w okresie 17-31 maja oraz Internet na portalach oraz grupach portali tematycznych związanych z turystyką. Zaprojektowane zostały trzy layouty reklamy wyświetlane we wszystkich zakontraktowanych portalach, w tym jeden z nich również na outdoor.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com