TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-02-05 - Park Plaza wchodzi na rosyjski rynek hoteli

W ciągu najbliższych 4 lat międzynarodowa sieć hoteli Park Plaza otworzy w największych miastach Rosyjskiej Federacji, co najmniej 15 nowych hoteli wysokiej klasy.

reklama


Aktualnie na rynku rosyjskim działa już międzynarodowa sieć hoteli Mariott i Radisson. Jednak istniejące obiekty nie pozwalają na pełne zaspokojenie popytu na pokoje hotelowe o wysokim standardzie.

Pierwsze pięć obiektów Park Plaza powstanie w głównych aglomeracjach Rosji już w ciągu 2 lat. Według Hansa J. Kellera, wiceprzewodniczącego kampanii ds. Franchisingu Park Plaza Hotels budowa jednego hotelu w Rosyjskiej Federacji to koszt średnio 7-8 miliona dolarów. Pełne koszty wejścia na rynek rosyjski nowej sieci hoteli tej klasy powinny zamknąć się w kwocie 150 milionów dolarów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com