TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-01-12 - Rozwiązania techniczne reklamy dla biur podróży

Rozwijając swoją działalność biznesową BP Adriatyk proponuje nowe rozwiązania techniczne dla biur podróży. Przedstawia je pod firmą Euro Multi Agent Sp. z o.o. i są one dostępne dla wszystkich, nie tylko dla agentów Adriatyka.

reklama


Głównym produktem przedstawianym firmom z branży jest prezentacja ofert typu last minute czy hitów dnia, wielu różnych touroperatorów:
- na ekranie LCD,
- na wyświetlaczu diodowym,
- afiliacja wyszukiwarki ofert rozbudowanej o własne opisy i zdjęcia do postaci samodzielnego portalu internetowego.

Ekran LCD i wyświetlacz diodowy są możliwe do skonfigurowania w szerokim zakresie - można wybrać kolory, plansze lub zapowiedzi firmowe, kraje jakie prezentujemy, touroperatorów jakich oferty widać oraz szybkość prezentacji. Po poprawnym skonfigurowaniu takiego narzędzia stanie się ono atrakcyjną reklamą. Aktualizacja jest automatyczna i wymaga internetu lub może być za pośrednictwem sieci GSM (dla wyświetlacza diodowego).

Natomiast afiliacja stron z wyszukiwarką multita.com.pl jest poprawną afiliacją, która umożliwia prezentację ofert na naszym adresie www. Choć strona ma pewien narzucony szablon układu (kolory i logo można zmieniać), to wydaje się on przejrzysty i akceptowalny. Oczywiście, jak zawsze w afiliacjacjach, "diabeł tkwi w szczegółach" i korzystając z oferty afiliacji musimy zapewnić sobie dbałość o nasze interesy (prezentowanie tylko naszego adresu www z własnej domeny, wyłączność dostępu do danych klientów i ich na e-mailing do nich itd.)

Jak podaje firma cena abonamentu wyszukiwarki to 100 zł netto miesięcznie. Koszt abonamentu za zasilanie danymi ekranu LCD oraz wyświetlacza diodowego wynosi 200 zł netto miesięcznie natomiast przy zakupie jednocześnie wyszukiwarki - klient otrzymuje 50 % upustu, co łącznie daje 200 zł netto miesięcznie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com