TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Rumunia rozpoczęła współpracę z przewoźnikami i międzynarodowymi organizatorami turystyki. Celem tej współpracy jest promocja kraju. Rumunia będzie od 2009 roku promować swój wizerunek w odpowiednich katalogach rozprowadzanych przez te spółki.
reklama
Rumuńskie Ministerstwo Turystyki podpisało już umowy i porozumienia o współpracy z firmami Dertour, Thomas Cook, Neckermann oraz ITS. Teraz mają ruszyć negocjacje z innymi spółkami (np. z niemiecką TUI).
Według planu działalność promocyjna ma być też prowadzona we współpracy z liniami lotniczymi, takimi jak: Tarom, Carpatair, My Air, WizzAir, easyJet i Ryanair - wartość tych umów szacowana jest na 120 tysięcy euro. Ogółem na taką promocję rumuńskiej turystyki zostało przeznaczonych 200 tysięcy euro - poinformował Lucia Morariu, sekretarz stanu w Ministerstwie ds. Małych i Średnich Przedsiębiorstw, Handlu, Turystyki i Wolnych Zawodów.
Na taki rodzaj akcji wydano już 53% (około 2.7 miliona euro) wszystkich funduszy przeznaczonych na promocję Rumunii w 2008. Pozostało około 2.4 miliona euro.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami