TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-09-05 - Łódź reklamuje się w BBC World

Łódź wykupiła europejską kampanię reklamową na kanale BBC World. Reklama będzie emitowana jesienią i wiosną 2008 roku.

reklama


- To pierwsze polskie miasto, które wykupiło u nas reklamę. Dlatego jestem pewien, że Łódź może liczyć na szczególne zainteresowanie widzów - mówi Nicholas Robinson z kanału BBC World. - Podczas kręcenia klipu postanowiliśmy humorystycznie wykorzystać nazwę miasta. Zazwyczaj obcokrajowcy mają problem z wymową słowa Łódź. Dlatego połączyliśmy je ze angielskim "would you" czyli czy chciałbyś. Hasłem kampanii jest więc: Would you in Łódź? - dodaje.

Jak uważa BBC reklama powinna dotrzeć do 96 milionów gospodarstw domowych, będzie ona puszczana o różnych porach od wczesnego ranka po bloki reklamowe przed wieczornymi wiadomościami.

- Dla mnie ważne jest i to, że BBC World to niezwykle popularny kanał w hotelach. Chcemy dotrzeć z naszym zaproszeniem do biznesu i zamożnych turystów - mówi Jerzy Kropiwnicki, prezydent Łodzi. - Koszty kampanii to 700 tys. zł i jestem przekonany, że to dobrze wydane pieniądze- dodaje.

Reklama zaczyna się widokiem panoramy ulicy Piotrkowskiej z pl. Wolności. Następnie w skrócie dowiadujemy się, że Łódź to miasto, które nie zasypia, pełne pubów i restauracji oraz o wysokiej kulturze o czym świadczą znakomite przedstawienia teatralne. Jedyne nazwisko, które "firmuje" zaproszenie to gwiazda Romana Polańskiego wmurowana przed Grand Hotelem.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com