TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-03-11 - "Wybierz Markowe"

Stowarzyszenie Promarka zorganizowało kampanię "Wybierz Markowe", która ruszyła 1 marca br. "Wybierz Markowe" ma na celu budowanie wartości marki; kampania poświęcona jest znaczeniu marki i produktów markowych (również lokalnych) w codziennym życiu konsumenta.

reklama


W naszym kraju funkcjonują w ramach marek lokalnych: w Małopolsce marka "Łączy nas Babia Góra", na Pomorzu Środkowym natomiast marka "Naszyjnik Północy". Firmują one loklane produkty, do których należą m.in. chleb barwicki, zabawka stryszawska, rzeźby twórców jordanowskich, miód pszczeli z Zubrzycy, produkty z witek brzozowych ze Skowarnek.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com