TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-11-09 - Warszawa w CNN i BBC

Warszawscy hotelarze założyli WDA - Warsaw Destination Alliance, której celem jest promowanie stolicy Polski na rynkach międzynarodowych.

reklama


Poprzez sztukę, chcą przekonać cudzoziemców, że Warszawa jest ciekawa, że warto przyjechać nad Wisłę. Goście luksusowych stołecznych hoteli będą mogli zwiedzić wystawy obrazów, zdjęć i rzeźb oraz kupić dzieła taniej, bez pośrednictwa galerii.

Całą akcję 19 listopada br. zapoczątkują wernisaż się w hotelu Victoria pod hasłem "Walking Art Tour", na których pokazane zostaną prace dziesięciu artystów z Polski i jednego zza granicy. Następnie wystawy będą odbywały się cyklicznie w pozostałych warszawskich hotelach.

Warsaw Destination Alliance tworzą najbardziej luksusowe hotele: Hyatt, Holiday Inn, InterContinental, Le Regina, Bristol, Marriott, Radisson SAS, Rialto, Sheraton, Sofitel Victoria, Residence St. Andrews, Westin. WDA opłaciło już emitowanie krótkiego filmu reklamującego akcje w serwisach CNN i BBC.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com