TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Agencja reklamowa Leo Burnett prowadzi kampanię holenderskich linii lotniczych KLM Royal Dutch Airlines.
reklama
Holenderskie linie lotnicze KLM Royal Dutch Airlines rozpoczynają kampanie, której celem jest poinformowanie klientów, że linie KLM obniżyły ceny na przeloty z Polski do wielu miast Europy nawet o 30%.
W ramach kampanii informacyjnej hostessy na ulicach Warszawy będą rozdawać ulotki i gumę do żucia. Dodatkowo, na chodnikach wielu ulic stolicy zostanie sprayem wypisane hasło kampanii - "Serwis bez zarzutu, ceny bez kołowania" oraz nowe ceny przelotów. Akcja zostanie wzmocniona reklamą bannerową w Internecie (bannery w oknie komunikatora Gadu-Gadu i na stronach portalu Wirtualna Polska).
Kampania będzie prowadzona również w lokalach agentów przewoźnika - dla współpracujących z KLM biur podróży przygotowano plakaty informujące o obniżkach.
Akcję prowadzi agencja reklamowa Leo Burnett.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami