TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Pojawił się już raport Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu dotyczący weekendowej akcji "Poznań za pół ceny". Według ekspertów tegoroczna akcja była dużo lepsza niż rok temu. Najwięcej jednak zarobili restauratorzy.
reklama
Raport pokazuje, że tegoroczna kampania przyciągnęła 21 tys. uczestników (w 2008 było to 13 tys.). Największym beneficjantem są restauracje - zanotowały blisko 5 tys. klientów.
Z podsumowania wynika, że przeciętnie jeden lokal obsłużył minimum 272 klientów korzystających z niższych cen. Liczba wszystkich obsłużonych klientów w podczas promocyjnego weekendu była 2,8 razy wyższa od liczby klientów obsłużonych podczas przeciętnego weekendu.
Akcja "Poznań za pół ceny" odbyła się 13-14 czerwca. W wybranych poznańskich hotelach, restauracjach, muzeach było o 50% taniej.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami