TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Na 80 urodziny polskie linie LOT rozpoczęły kampanię reklamową pod hasłem "Od 80 lat sprawiamy, że ludzie latają".
reklama
W kampanii narodowego przewoźnika motywem przewodnim jest chłopiec w czapce kapitańskiej, który trzyma w ręku samolot. Akcja ma budować wizerunek LOT-u jako firmy z długą tradycją, odwołując się jednocześnie do marzeń o wzniesieniu się w powietrze. Działaniom reklamowym towarzyszy do końca marca promocja cenowa "Europa od 380 zł, Ameryka od 1780 zł".
Akcja będzie prowadzona w radiu (m.in. PR3, RMF, Radio PIN), prasie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka), internecie (m.in. Gazeta Wyborcza, Metro, Polityka) oraz na outdoorze (tablice reklamowe, infoscreeny w metrze warszawskim, siatka wielkoformatowa w Warszawie).
Kampania z okazji 80-lecia ruszyła w piątek, 13 marca i będzie trwać do 31 marca.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami