TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-03-03 - "Weekend w Polsce za 100 euro"

W Sopocie powstała organizacja zrzeszająca hotele i ośrodki wypoczynkowe z całej Polski - Polska Grupa Marketingowa. Należą do niej, obok obiektów z terenu Trójmiasta (m.in. Antracyt, Antares, Nadmorski, Hanza, Dal, Haffner i Europa), także hotele z Władysławowa, ze stolicy oraz z Katowic i Krakowa - dowiedziała się "Gazeta Wyborcza".

reklama


Jeden z pomysłodawców, a zarazem właściciel kilku obiektów w Sopocie, H.Piękoś tłumaczy, że nowa sieć zrzeszać będzie hotele, restauracje a także obiekty konferencyjne, łączące wysoki standard z niskimi cenami usług. Zrzeszone hotele zamierzają już wkrótce zaoferować najtańsze noclegi w tej części Starego Kontynentu. Sprzedaż i promocja będzie się odbywała za pośrednictwem internetu. PGM nie ukrywa inspiracji działalnością tanich linii lotniczych i zamierza przygotować ofertę we współpracy z Air Polonią. Na rynek zagraniczny przygotowywany jest produkt "Weekend w Polsce za 100 euro"; najtańszy nocleg (w dobrym hotelu) ma kosztować ok. 20 euro. Ceny będą zależały zarówno od standardu hotelu, jak i od terminu wykupienia usługi czy pory roku. Ma tu obowiązywać zasada znana tanim liniom lotniczym - "im wcześniej, tym taniej". Średnio ceny noclegów mają się wahać w granicach 40-60 euro.

Na maj - czerwiec zapowiadane jest uruchomienie internetowej platformy on-line, umożliwiajacej rezerwację pokoi.
Niższe ceny wiążą się z ograniczeniem kosztów: w pokojach nie będzie np. napojów, pościel będzie wymieniana co trzy dni, ograniczono dostęp do bezpłatnych usług odnowy biologicznej czy room serwisu. Również hotelowe restauracje mają oferować zestawy tanie obiadowo-kolacyjne już za kilka euro.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com