TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-16 - Wyższy komfort na europejskich trasach Lufthansy

W ciągu roku Lufthansa zamontuje 32 000 nowych foteli w ponad 180 samolotach krótkiego i średniego zasięgu. Zapewnią one wygodniejszą podróż na trasach europejskich.

reklama


Dzięki nowym, ergonomicznie ukształtowanym fotelom z cieńszym oparciem, pasażerowie Lufthansy zyskają ponad cztery centymetry dodatkowej przestrzeni na nogi. W ramach nowej koncepcji serwisu pokładowego, pasażerom podróżującym w klasie ekonomicznej ponownie oferowane będą przekąski, takie jak batony i czekoladki.

Nowo zaprojektowane fotele Recaro zajmują mniej miejsca. Dzięki temu w każdym samolocie mogą zostać zamontowane dwa dodatkowe rzędy siedzeń. Lufthansa będzie w stanie zaoferować około 2000 dodatkowych miejsc, co odpowiada zdolności przewozowej dwunastu samolotów Airbus A320. Nowa kabina na trasach europejskich nie tylko podniesie poziom komfortu pasażerów, ale także w znacznym stopniu przyczyni się do poprawy efektywności kosztowej. W ramach szerokiego programu ulepszania swoich usług, Lufthansa zainwestuje w modernizację kabin około 170 milionów euro.

W celu zapewnienia wystarczającej ilości miejsca na bagaż podręczny, oparcia nowych foteli zostały zaprojektowane z innym kątem nachylenia, tak aby bagaż o dopuszczalnych wymiarach łatwiej mieścił się pod przednim siedzeniem. W przypadku samolotów Boeing 737, schowki na bagaż podręczny nad głowami pasażerów zostały przeprojektowane, tak aby bagaże mogły być przewożone bokiem - tak jak od dawna możliwe jest to w samolotach Airbus.

Nowy fotel ma wiele zalet także z punktu widzenia ekologii. Dzięki użytym materiałom i innowacyjnej konstrukcji, każdy rząd siedzeń jest ponad dwanaście kilogramów lżejszy. Wpłynie to na prawie 30-procentową redukcję masy samolotu, co z kolei przyczyni się do obniżenia zużycie paliwa. Przykładowo, mimo dodatkowych rzędów siedzeń w kabinie, masa własna samolotu Boeing 737 została zmniejszona o ponad trzysta kilogramów. Lufthansa jest także pionierem w wykorzystywaniu lżejszej - a tym samym bardziej przyjaznej środowisku - skóry na obiciach foteli. Wnętrze oparcia jest perforowane, co zapewnia dodatkową cyrkulację powietrza, zwiększając komfort podróży.

Klienci Lufthansy zauważą także zmiany w serwisie pokładowym. Podczas rejsów na trasach europejskich, które trwać będą ponad dwie godziny, pasażerom klasy ekonomicznej serwowany będzie ciepły posiłek. Podczas opracowywania menu dostępnego na trasach europejskich Lufthansa rozpocznie współpracę ze sławnymi szefami kuchni. Pierwszym z nich będzie mistrz kuchni molekularnej - Heiko Antoniewicz.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com