TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Jak wynika z raportu firmy Google, już prawie co trzeci turysta dokonuje zakupu usług i produktów turystycznych w internecie. Kupujących w sieci byłoby więcej, gdyby nie przeszkody takie jak brak istotnych informacji na stronie internetowej.
reklama
Badania Google wskazują, iż 29% ankietowanych internautów mówi o dokonaniu w ubiegłym roku zakupu usług turystycznych przez internet. Jest to o 10% więcej niż w roku poprzednim.
Najczęściej turyści w sieci szukali miejsc turystycznych (deklarowane przez 86% badanych), czytali opinie na temat usług (78%), porównywali ceny produktów turystycznych (71%), poszukiwali informacji na temat usług (67%) oraz rezerwowali miejsca (40%). Bardzo rzadko mówili o licytowaniu usług turystycznych na aukcjach (tylko 3%).
Raport firmy Google mówi, że zwiększa się zakres produktów turystycznych poszukiwanych w internecie. Najwyższe wzrosty odnotowały z jednej strony znane atrakcje turystyczne, z drugiej produkty niszowe, jak agroturystyka.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami