TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-06-09 - Travelplanet.pl otwiera już trzeci punkt obsługi klienta w Warszawie

Wola Park to już trzecie centrum handlowe w Warszawie w którym został uruchomiony Punkt Obsługi klienta Travelplanet.pl. Zapowiada się, że w sezonie letnim, mieszkańcy stolicy będą mogli w wyjątkowo prosty sposób zaplanować wypoczynek.

reklama


Punkty obsługi Klienta Travelplanet.pl to biura podróży p zlokalizowane w Centrach Handlowych największych miast w Polsce. Można w nich dokonać zakupu niemal każdego produktu turystycznego i wybrać spośród:
-1.500.000 połączeń lotniczych, 500 linii w tym wszystkich tanich przewoźników
-150.000 wycieczek zagranicznych, ponad 60 najbezpieczniejszych biur
-55.000 hoteli zagranicznych
-500 hoteli w Polsce

Agnieszka Markiewicz - Dyrektor sieci sprzedaży Travelplanet.pl podkreśla, że rynek warszawski jest kluczowy dla budowy sieci sprzedaży Travelplanet.pl. W okresie kiedy jeszcze nie istniały nasze punkty już 25% naszych klientów pochodziło z Warszawy. Siła nabywcza mieszkańców stolicy jest największa w Polsce, dodatkowo spora odległość jaka dzieli Warszawę od kurortów Morza Śródziemnego, sprawia, że coraz chętniej jej mieszkańcy wybierają urlop z przelotem samolotem. Duże znaczenie dla nas ma także to, że jesteśmy zadowoleni z dotychczas działających biur w Centrum Handlowym Reduta, oraz Targówek.

Centrum Last Minute umożliwia klientom samodzielne zapoznanie się z ofertą oraz załatwienie wszelkich formalności przy profesjonalnej obsłudze konsultantów, a wszystko to dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach otwarcia każdej z galerii.

Travelplanet.pl zamierza uruchomić Centra Last Minute we wszystkich największych miastach w Polsce, a także kolejne w Warszawie. W chwili obecnej na sieć składa się 7 POKów w Warszawie (3), Łodzi, Krakowie, Katowicach i Bydgoszczy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com