TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-12-11 - Air France i KLM uruchomiły serwis społecznościowy

Linie lotnicze Air France i KLM udostępniły swoim pasażerom serwis społecznościowy - bluenity.com.

reklama


Serwis Bluenity jest bezpłatny i jest złożony z 5 głównych sekcji: Podróże, Profile, Skrzynka Pocztowa, Społeczność i Dobre Rady w Podróży. Można z niego korzystać w 3 językach: francuskim, angielskim i holenderskim.

Podróżni mogą tam uzyskać informacje, wiedzę i porady od innych osób podróżujących oraz od personelu Air France i KLM występującego jako osoby prywatne. Mogą również utrzymywać kontakt z członkami swojej własnej społeczności. Fajne jest to, że klienci linii mogą się spotkać i komunikować z innym podróżnymi przez cały czas swojej podróży.

Podczas rejestracji turyści mogą podać dane składające się na ich profil oraz określić swoje "nastawienie w czasie podróży". Ponadto można dodać informacje w profilach "Czas wolny" i "Praca". Funkcja "Mój Bluenity" umożliwia klientom ustalić poziom informacji, jaki będzie wyświetlany w różnych sieciach, np. Przyjaciele, Zawód lub Rodzina.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com