TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-04-29 - Transhotel wzmacnia strukturę sprzedaży w Ameryce Łacińskiej

W celu zoptymalizowania relacji handlowych z klientami ze wszystkich rynków amerykańskich, Transhotel wprowadził nową strukturę sprzedaży.

reklama


W związku z tym, działania handlowe Transhotel w Ameryce Łacińskiej zostały podzielone według 4 stref: Meksyk-Ameryka Środkowa-Karaiby, Brazylia, Stożek Południowy oraz Region Andów.

Aby wzmocnić tę strukturę, firma mianowała Fabiola E. Hernndez nową manager regionalną strefy Meksyku, Ameryki Południowej i Karaibów. Nowa delegowana może pochwalić się ponad 15-letnim doświadczeniem na różnych stanowiskach w branży turystycznej. Będzie skupiać się na rozwinięciu możliwości handlowych regionu.

Jos Ignacio de Oca, dyrektor Sprzedaży na Amerykę-APAC Transhotel, podsumował nową strukturę mówiąc, że jest to "strategia, poprzez którą staramy się dotrzeć jak najbliżej do wszystkich rynków na wszystkich poziomach". Dodał również, że celem firmy jest "być coraz bliżej naszych klientów, stworzyć zespół, który zapewni maksimum zaufania".

Transhotel globalny dostawca usług turystycznych posiada 28 delegacji międzynarodowych. Na portfolio firmy składa się ponad 52 500 hoteli, do których dostęp ma ponad 78 800 Biur Podróży ze wszystkich kontynentów. Platforma TOR System Advanced jest dostępna w 14 językach. Firma posiada 15 lat doświadczenia w zarządzaniu rezerwacjami hotelowymi. Oferuje także dodatkowe wycieczki i atrakcje turystyczne, a także transfery w ponad 120 krajach. Call Center umożliwia kontakt w 6 językach, oferuje również pomoc dla klienta końcowego 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Oferta hotelowa Transhotel jest również dostępna w nowym narzędziu Amadeus, Amadeus Hotel Store, zintegrowanym z platformą sprzedaży dla ponad 62 000 biur podróży z najważniejszych rynków świata.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com