TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-09-17 - Kutno: hotel i restauracja tracą klientów przez płatne parkingi

Właściciele restauracji Jana i hotelu Czajkowski w Kutnie skarżą się, że decyzje miasta odstraszają im klientów.

reklama


Przed obiektami znajduje się bowiem strefa płatnego parkowania. Goście hotelu i restauracji myśląc, że parkowanie jest bezpłatne nie wykupują biletu parkingowego, a potem płacą kary. Niemile zaskoczeni - już nie wracają.

Hotelarze wystąpili więc w tej sprawie do miasta z prośbą o wykup koperty parkingowej. Władze jednak odmówiły, bo trzeba byłoby zmienić uchwałę Rady Miasta Kutno. Natomiast miasto zaproponowało, by w pobliżu hotelu postawić dodatkowy parkomat.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com