TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
824 tys. złotych kosztowała szeroko zakrojona kampania reklamująca województwo zachodniopomorskie. Obejmie ona nie tylko Polskę - reklamy w telewizji i na billboardach będą kusić również niemiecki turystów.
reklama
Reklamy pojawiły się już w zachodniopomorskim, aby wzmocnić regionalną tożsamość mieszkańców. Początkiem maja kampania ma się rozszerzyć na całą Polskę. W największych miastach będziemy mogli zobaczyć billboardy zachwalające uroki Pomorza, a w czasie mistrzostw świata w piłce nożnej pojawią się w Berlinie. Akcja została zorganizowana głównie po to, aby ściągnąć na pomorze jak najwięcej turystów i przedsiębiorców.
Jak twierdzą specjaliści aby stworzyć trwały wizerunek regionu potrzeba około dziesięciu lat, a kontynuacja kampanii promocyjnej w dużej mierze uzależniona jest od decyzji kolejnych władz województwa i oczywiście środków finansowych. Należy bowiem wspomnieć, że 75% kosztów trwającej akcji zostało sfinansowane z funduszy Unii Europejskiej.
Podobną kampanię prowadzi w Polsce tylko jedno wojewódstwo - małopolskie.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami