TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2007-02-05 - VTrip.pl rusza z kampanią "Wyjątkową gorąca oferta"

W Internecie oraz w prasie ruszyła kampania portalu VTrip.pl promująca wyjazdy na lato 2007. "Wyjątkowa gorąca oferta" - pod takim hasłem portal turystyczny VTrip.pl będzie zachęcał Internautów do zakupu oferty na Lato 2007.

reklama


Kreacje przygotowane pod tę akcję komunikują z jednej strony konkretne oferty wyjazdów oraz korzyści wynikające z wcześniejszego zakupu wyjazdów wakacyjnych. Z drugiej natomiast ich autorzy postanowili poruszyć zmysły turystów i spowodować, byzatęsknili do gorącego lata. Do letnich wyjazdów kusi zatem śniada, zmysłowa, egzotyczna dziewczyna, a kolorystyka kreacji odzwierciedla barwy lata. Zastosowano w nich bowiem soczyste kolory - czerwienie, żółcie i lazurowy błękit. Całość dopełnia muzyka o ciepłym latynoskim brzmieniu.

To pierwsza multimedialna kreacja przygotowana dla portalu VTrip.pl. Połączenie obrazu z dźwiękiem ma na celu nie tylko uatrakcyjnienie form reklamowych, ale przede wszystkim wzmocnienie siły przekazu.

Kreacją kampanii reklamowej VTrip.pl zajęło się wewnętrzne studio portalu odpowiedzialne za wizerunek całej firmy.

W związku z trwającą kampanią "Wyjątkową gorąca oferta" uruchomiony został również w ramach portalu VTrip.pl specjalny podserwis: www.lato2007.vtrip.pl, na którym prezentowane są wybrane promocje letnich wyjazdów. Dodatkowo osoby zainteresowane mogą stąd pobrać do swoich telefonów komórkowych muzykę zastosowaną w kreacji, której odsłuchanie wprowadzać będzie w ciepły, wakacyjny klimat.

Kampania realizowana jest w Internecie na ponad 2 500 serwisach partnerskich oraz w wybranych mediach o charakterze zasięgowym, a także w tytułach prasowych.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com