TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Portal turystyczny Fly.pl uruchomił nowy projekt - "Hotel rating". Użytkownicy mogą zamieszczać na stronie internetowej opinie o hotelu, w którym wypoczywali. Opinie nie będą filtrowane - zapewniają przedstawiciele biura.
reklama
Hotele zostały podzielone na cztery kategorie: dla wszystkich, dla singli, dla par i rodzin. Turyści oceniając hotel biorą pod uwagę m.in. położenie, plażę, pokoje, wyżywienie, zaplecze sportowe, obsługę. Na "Hotel rating" przed wyjazdem turyści mogą sprawdzić, ile osób poleca dany hotel, oraz jego średnią ocenę od 1 do 6.
Oprócz tego baza zawiera ponad 20 tys. opinii klientów niemieckiego bliźniaczego portalu Weg.de. Hotel Rating wystartował z gotową bazą 21 tys. opinii, które pochodzą od klientów macierzystego niemieckiego portalu weg.de.
Aż 78% internautów przed zakupem wycieczki i wyborem hotelu czyta opinie innych klientów - wskazują dane GemiusAdhoc.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami