TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Województwo podlaskie słynie z róznorodnej gamy atrakcji turystycznych, jednak zdaje się, że turysci nie poświęcają większej uwagi na Białystok - stolicę tego regionu.
reklama
Dlatego jak wypromować miasto, co zrobić, żeby zachęcić turystów do zwiedzania i wypracować wizerunek grodu za granicą zastanawiali się wczoraj przedstawiciele magistratu, organizacji turystycznych i uczelni wyższych. Spotkanie odbyło się w ramach warsztatów zorganizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Turystyki i firmę Ekoton (dokładnie te dwie instytucje na zlecenie Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej pracują nad przygotowaniem programu rozwoju produktu turystycznego dla miasta Białystok).
- Dzięki tym warsztatom z jednej strony dowiadujemy się, co ludzie związani blisko z miastem o nim sądzą, gdzie widzą jego mocne i słabe punkty. Z drugiej - pokazujemy na przykładach innych miast, jak wybudować markę miejscowości i uczynić ją atrakcyjną dla turystów - tłumaczy Grzegorz Chocian z firmy Ekoton. Białystok ma w tej kwestii duże możliwości, ale i wiele do nadrobienia. - Dobry produkt wyróżnia się na tle innych. Ma w sobie coś wyjątkowego. W celu promocji często można odwrócić kota ogonem i z pozornie złych cech uczynić atut - dodaje Grzegorz Chocian.
Program, który ma byc gotowy juz w październiku zakłada szereg konkretnych działań i pomysłów, których realizacja ma przynieść sukces w budowaniu wizerunku miasta jako miejsca, do którego warto przyjechać.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami