TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Zgodnie ze strategią zaprezentowaną w marcu tego roku, Orbis zmienia swoje logo, aby lepiej oddawało charakter firmy.
reklama
Nowe logo ma inną, "lżejszą" czcionkę, a kolor został zmieniony z granatu na ciemnoniebieski. Oprócz tego dodano czerwony łuk pod nazwą firmy. Łuk ten ma symbolizować uśmiech zadowolonego klienta.
Zmiany będą dotyczyć wszystkich spółek grupy Orbis, w tym i Orbis Transport i Orbis Travel. W ich przypadku pozostaną w logo także charakterystyczne motywy drogi i globusa. Proces zamiany oznakowań potrwa rok.
Dla promocji nowego znaku zaplanowano kampanie medialne prowadzone pod hasłem "Przywitamy Cię z uśmiechem".
Now elogo można już zobaczyć na stronie www.orbis.pl.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami