TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-06-23 - Hispaniola promuje się w urzędach pocztowych

Internetowe biuro podróży Hispaniola wystartowało z nową kampanią reklamową swojego portalu. Nośnikami kampanii będą plakaty formatu B1 umieszczone w 2000 urzędów pocztowych.

reklama


Kampania reklamowa jest prowadzona równolegle w 2000 urzędów pocztowych w największych miastach. Hasłem kampanii jest zdanie "Rusz się z domu ....... odkryj z nami świat".

- To już nasza kolejna kampania realizowana w urzędach pocztowych wykorzystująca nośniki reklamowe firmy Alliance Media Polska SA. Trzy lata temu promowaliśmy w ten sposób nasz internetowy brand bulgariaonline.pl. - mówi Marek Karawełow prezes zarządu Hispaniola Sp. z o.o. - Mamy nadzieję powtórzyć ten rezultat dla naszego nowego serwisu - dodaje.

Celem akcji reklamowej jest zwrócenie uwagi na możliwość wyboru wakacji przez internet i promocja samej strony. Akcji reklamowej towarzyszy konkurs, który będzie trwał do 28 sierpnia.

W kampanii biura zostanie wykorzystanych ponad 4000 nośników reklamowych. Hispaniola zdecydowała się na umieszczenie plakatów na poczcie, bo większość osób jest przynajmniej jeden raz w miesiącu. - Czekając w kolejce przez kilkanaście minut mają dość czasu na zapoznanie się z naszą propozycją. Pierwsze dni kampanii mierzone liczbą osób uczestniczących w konkursie i liczbą zapytań wskazują nam, że jest to dobra droga dotarcia z ofertą wakacyjną" - komentuje pierwsze wyniki akcji Marek Karawełow.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com