TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-29 - TUI - nowa kampania reklamowa na sezon Lato 2011

"Beztroskie wakacje dla każdego" - TUI Poland startuje z ogólnopolską kampanią reklamową oferty wyjazdowej na sezon Lato 2011.

reklama


Kampania składa się z dwóch targetowanych spotów, które od końca grudnia emitowane są na wybranych kanałach telewizyjnych. W styczniu kampania obejmie swym zasięgiem także Internet i radio.

Nowa kampania reklamowa oparta jest na pełnym humoru przekazie przedstawiającym TUI jako towarzysza podróży, z którym każdy spędzi beztroskie, pełne atrakcji i zabawy wakacje. Ten przekaz dominuje w obu spotach reklamowych, skierowanych do klientów o zróżnicowanych potrzebach. Za kreację i produkcję odpowiedzialna była agencja Brasil, a zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mediavest.

Pierwszy spot reklamowy przybliża uroki spędzania wakacji z TUI każdemu dorosłemu klientowi. Zalety spędzania rodzinnych wakacji pokazuje nam drugi spot reklamowy, prezentujący plusy ofert wyjazdowej TUI Family z animatorem zabaw dla dzieci. Oba spoty emitowane są na ogólnopolskich kanałach telewizyjnych: TVN, TVP, Polsat oraz na kanałach tematycznych z pakietu AtMedia. Ze względu na charakter oferty rodzinnej, spot TUI Family emitowany jest w sąsiedztwie pozycji programowych adresowanych do kobiet.

W pierwszym tygodniu stycznia kampania zostanie poszerzona o Internet, gdzie wykorzystane zostaną istniejące materiały video. Na styczeń planowana jest także kampania reklamowa w radiu oraz z wykorzystaniem kanałów OOH.

- Kampania reklamowa ma na celu pokazać, że każdy klient, bez względu na to, jaką formę wypoczynku wybierze, spędzi z TUI niezapomniane wakacje. Humorystycznym klimatem panującym w spotach chcieliśmy pokazać, że wakacje z TUI to niezapomniana i pełna wrażeń przygoda na wyciągnięcie ręki dla każdego! Naszej ofercie rodzinnej - TUI Family, w której dzieci spędzają wakacje pod czujnym okiem doświadczonych polskich animatorów, zdecydowaliśmy się poświęcić osobny spot. W zabawny sposób pokazuje on, że urlop spędzany ze swoimi pociechami może być pełen relaksu, odpoczynku i dobrej zabawy - powiedziała Justyna Krzyżanowska, brand manager TUI w TUI Poland.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com