TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2003-10-29 - Jak na Dolny Śląsk przyciagnąć turystów biznesowych?

Odpowiedzi na tytułowe pytanie szukało w środę (29.10) kilkudziesięciu uczestników konferencji "Perspektywy rozwoju turystyki biznesowej na Dolnym Śląsku", zorganizowanej przez Convention Bureau. Wzięli w niej udział m.in przedstawiciele samorządów, branży turystycznej oraz izb gospodarczych. Organizatorzy konferencji podkreślali znaczenie rozwoju turystyki biznesowej. Jak wiadomo, turysta, który przyjeżdża w interesach, wydaje kilka razy wiekszą sumę pieniędzy niż turysta indywidualny.

reklama


Oprócz ambitnych celów, na konferencji przedyskutowano również kwestie wymagające reform. Sławomir Najnigier, wiceprezydent Wrocławia, wskazał słabe punkty regionu, takie jak brak dużego centrum kongresowego, czy odpowiedniego lotniska.

Jak podaje Instytut Turystyki, w ubiegłym roku do Polski przyjechało w interesach ok. 3,8 mln ludzi, głównie do Warszawy i Poznania. Zyski z zagranicznych delegacji określa sie na ok. 640 mln dolarów.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com