TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-11-10 - Według biura Pegas Touristik 11 godzin czekania na lot to niedużo!

Turyści, zamiast polecieć na wakacje do Egiptu, koczowali 11 godzin na warszawskim Okęciu. Organizatorem pechowej wycieczki było warszawskie biuro Pegas Touristik.

reklama


Jeden z uczestników wycieczki poinformował na Alert24, że turyści nic nie wiedzieli, nikt się nimi nie interesował. Co więcej przedstawiciel biura podróży zniknął z lotniska.

- Ludzie koczują na lotnisku od 9 rano. Samolot czarterowy do Egiptu miał wylecieć o godz. 9, później była informacja, że o 14. Następnie, że o godz. 19. Potem dostaliśmy informację, że wylot planowany jest na godz. 22 - opowiadał.

Pegas Touristik potwierdził, że doszło do opóźnienia wylotu i uspokajało klientów, twierdząc, że 11 godzin czekania na lotnisku to wcale nie jest dużo.

- Agenci informowali klientów o opóźnieniu. Jak ktoś lubi być wcześniej i czekać na lotnisku to już nie nasza sprawa - powiedziała pracownica biura Pegas Touristik.

W tym przypadku arogancja organizatora sięgnęła zenitu. Pytamy czy turyści będą chętni wracać do takiej firmy?



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com