TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Turyści, zamiast polecieć na wakacje do Egiptu, koczowali 11 godzin na warszawskim Okęciu. Organizatorem pechowej wycieczki było warszawskie biuro Pegas Touristik.
reklama
Jeden z uczestników wycieczki poinformował na Alert24, że turyści nic nie wiedzieli, nikt się nimi nie interesował. Co więcej przedstawiciel biura podróży zniknął z lotniska.
- Ludzie koczują na lotnisku od 9 rano. Samolot czarterowy do Egiptu miał wylecieć o godz. 9, później była informacja, że o 14. Następnie, że o godz. 19. Potem dostaliśmy informację, że wylot planowany jest na godz. 22 - opowiadał.
Pegas Touristik potwierdził, że doszło do opóźnienia wylotu i uspokajało klientów, twierdząc, że 11 godzin czekania na lotnisku to wcale nie jest dużo.
- Agenci informowali klientów o opóźnieniu. Jak ktoś lubi być wcześniej i czekać na lotnisku to już nie nasza sprawa - powiedziała pracownica biura Pegas Touristik.
W tym przypadku arogancja organizatora sięgnęła zenitu. Pytamy czy turyści będą chętni wracać do takiej firmy?
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami