TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-09-25 - 20 proc. Polaków nie jest niezadowolonych ze swojego urlopu!

Jak alarmuje serwis HolidayCheck, aż co piąty Polak jest niezadowolony ze swojego urlopu.

reklama


Polacy coraz częściej wyjeżdżają na wakacje za granicę. Ale nadal duża część z tych podróżujących, aby odkryć tajemnice Egiptu bądź wypocząć na tunezyjskiej plaży, popijając jednocześnie w słońcu kolorowe drinki, musi konsekwentnie odkładać na ten cel ciężko wypracowane pieniądze. Niestety, coraz częściej zdarza się, że tak długo wyczekiwany tydzień urlopu, okazuje się nie wart wielomiesięcznych wyrzeczeń.

Informacje, które są umieszczane przez biura podróży w katalogach turystycznych, chociaż brzmią zachęcająco, w rzeczywistości nie odpowiadają na mnóstwo pytań stawianych przez potencjalnych urlopowiczów. Nie ma w nich ponadto bieżącej aktualizacji oraz wzmianek o drobnych elementach, które mogą całkowicie zmienić standard wypoczynku.

Zranione stopy w obskurnym basenie, wstrętne i niedogotowane jedzenie, odpychające pokoje oraz niewygodne, poplamione łóżka - oto wakacyjna rzeczywistość wielu spośród polskich turystów.

Mówi Beata Czajkowska z HolidayCheck (serwisu z opiniami na temat hoteli) uważa w sieci nic nie zdoła się ukryć. Każde niedopatrzenie ze strony hotelu: plac budowy pod oknami, zdewastowany basen, niemiła obsługa, czy też notorycznie niedziałająca klimatyzacja przy upale sięgającym 40 stopni natychmiast zostaje opisane przez pokrzywdzonych turystów, którzy dzięki platformie chcą ostrzec innych przed czyhającym na nich niebezpieczeństwem i rozczarowaniem.

Internet bez wątpienia jest ogromnym źródłem informacji związanych z urlopem, mało tego odgrywa coraz większą rolę w społeczeństwie. O tym fakcie przekonali się niemieccy touroperatorzy, którzy w swoich katalogach starają się oferować jedynie te hotele, które są dobrze oceniane przez klientów.

Beata Czajkowska podkreśla, że niestety hotele, których niemieccy turyści już nie chcą odwiedzać, oferowane są w dalszym ciągu polskim, turystom wydają swoje wielomiesięczne oszczędności na wakacyjny wypoczynek. W efekcie, polscy turyści są niezadowoleni ze swoich podróży.

Aby zminimalizować ryzyko trafienia na niezadowalającą ofertę, polscy turyści powinni po prostu przed zakupem skorzystać z zasobów internetu. Użyć wyszukiwarki Google, czy też odwiedzić portale lub fora internetowe na których na temat wybranego touroperatora, czy też obiektu, wypowiedzieli się inni turyści.



Źródło: hotelnews

Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com