TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-07-05 - Internetowa kampania Kazimierza Dolnego

Ruszyła internetowa kampania reklamowa Kazimierza Dolnego. Celem akcji jest zachęcenie turystów do odwiedzenia tego urokliwego miasteczka.

reklama


Po powodzi, która przeszła wiosna przez Lubelszczyznę zanotowano spadek liczby turystów przyjeżdżających do Kazimierza Dolnego. Przedsiębiorcy z miasteczka postanowili działać i wspólnie z lokalnym serwisem KazimierzDolny.pl przygotowali internetową kampanię promocyjną.

Od lipca ruszyła akcja, której efektem będzie promowanie Kazimierza Dolnego, jako miejsca z różnorodnymi możliwościami do spędzania urlopu. Dla turystów, na serwisie KazimierzDolny.pl, zostaną przygotowane atrakcyjne internetowe przewodniki z opcją pobrania i wydruku. Dodatkowo zostanie przeprowadzona kampania w największej polskiej wyszukiwarce - Google, turystycznym serwisie www.nocowanie.pl, a także w innych wybranych serwisach internetowych. W celu wzmocnienia zainteresowania akcją, zostaną przygotowane liczne konkursy, w których do wygrania będą nagrody ufundowane przez przedsiębiorców, takie jak: kolacje, noclegi czy zabiegi w SPA.

- Chcemy, aby turyści przestali się obawiać przyjazdu do Kazimierza Dolnego, przecież obroniliśmy się przed powodzią. Dlatego wraz z przedsiębiorcami chcemy przypomnieć turystom walory naszego miasteczka i na własny koszt przeprowadzimy akcję promocyjną - mówi Kamil Ruciński, właściciel serwisu KazimierzDolny.pl.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com