TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Hotele coraz częściej oferują swym klientom dokładnie przemyślaną "wartość dodaną" - oczywiście w cenie noclegu. Najnowszym przykładem jest Qubus Hotel Kraków, który rozdaje gościom wejściówki do placówek kulturalnych Krakowa.
reklama
- Współpracujemy z Muzeum Narodowym i Bunkrem Sztuki - opowiada Agnieszka Mróz, kierownik działu sprzedaży i marketingu Qubus Hotel Kraków. - To dobry pomysł na promocję zarówno hotelu, jak i ogromnej oferty kulturalnej Krakowa - dodaje.
W październiku hotel zaprasza swoich gości na wystawę malarstwa zachodnioeuropejskiego w Muzeum Narodowym, natomiast w listopadzie na wystawę World Press Photo w Bunkrze Sztuki. Aby otrzymać wejściówkę, wystarczy zarezerwować pokój na trzy noce.
- Jesteśmy otwarci na wszelkie formy promocji naszych przedsięwzięć - mówi Beata Nowacka-Kardzis, kuratorka z krakowskiego Bunkra Sztuki. - Uznaliśmy, że wystawa World Press Photo może zainteresować gości hotelu klasy biznes. Liczymy na to, że to początek udanej, dłuższej współpracy.
Qubus Hotel Kraków pierwszych gości przyjął w roku 2006. Sieć Qubus hotel liczy obecnie trzynaście obiektów. Najnowszy - Qubus Hotel Gdańsk - otwarty został w czerwcu tego roku.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami