TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-11-04 - Warszawa promuje się jako miasto Chopina

W połowie listopada rozpocznie się ogólnopolska kampania reklamowa Warszawy. Akcja będzie promować stolicę jako miasto Chopina w 2010 roku. Warszawa wyda na kampanię 650 tys. zł.

reklama


15 listopada ruszy zaplanowana na miesiąc akcja w internecie na portalach takich jak Onet.pl czy Wp.pl. Pojawią się tam bannery reklamowe oraz krótkie 30-sekundowe spoty.

1 grudnia wystartuje kampania billboardowa. Plakaty zostaną wywieszone w sześciu największych miastach Polski, m.in. w Krakowie, Gdańsku i we Wrocławiu. Zaplanowano również szereg publikacji i reklam prasowych w mediach ogólnopolskich.

Ratusz planuje przeprowadzić kampanię reklamową również za granicą, w takich krajach jak Francja, Rosja, Japonia, Chiny i USA. Mają to być: reklamy w mediach, publikacje promocyjne, kampania telewizyjna i promocja na targach turystycznych

Rok 2010 w Warszawie upłynie pod znakiem Fryderyka Chopina. Z okazji 200. rocznicy urodzin kompozytora Warszawa przypomni jak duży wpływ na jego życie i twórczość miał pobyt w stolicy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com