TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Grupa Travel Polska zakończyła akcję pocztówkową przypominającą klientom o zbliżającym się sezonie letnim. Akcja była realizowana już czwarty raz.
reklama
Pocztówka, przygotowana przez GTP przypomina wyglądem kartkę z wakacji. Zawiera logo oraz dane konkretnego biura. Kartkę tą każde biuro podróży wysyła do własnej bazy klientów.
Pocztówka to nie tylko przypomnienie o biurze. To również forma rabatu. Ponieważ partnerem czwartej edycji jest Delta Travel każdy klient, który z otrzymaną pocztówką zgłosi się do agencji, która wysłała kartkę, otrzyma 100 zł zniżki na rezerwację produktu "Hiszpania on-line".
Kartka ma przypomnieć klientom, iż warto pomyśleć o rezerwacji wyjazdu na zbliżający się sezon. Ponadto jest to akcja wizerunkowa, która przypomni o biurze podróży klientowi. Dla adresatów pocztówki często stanowi impuls do zaplanowania wyjazdu w sezonie oraz dodatkową zachętę ze względu na rabat.
- Dla swojego biura podróży zamówiłem 1000 sztuk - mówi pan Adam Kurdziel, właściciel biura ANZA z Rybnika - Uważam, że taka kartka to sympatyczna forma promocji i zachęta do odwiedzenia nas - podsumowuje.
Kolejną edycję akcji, która cieszy się dużym zainteresowaniem Grupa Travel Polska planuje tuż po wakacjach, na rozpoczęcie sezonu zimowego.
Grupa Travel Polska powstała w 2006 roku jako kooperacja biur podróży. Zrzesza blisko 100 agentów, którym zapewnia lepsze warunki u usługodawców z branży turystycznej. W miarę rozwoju firma poszerzała swoją działalność o szkolenia, doradztwo marketingowe, a w ostatnim roku utworzyła własne Turystyczne Call Center świadczące usługi outsourcingowe.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami