TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-07-03 - Rośnie ilość potencjalnych klientów E-biur podróży

Aktualnie prawie 80 proc. biur turystycznych prezentuje pełną ofertę w internecie, a duża część z umożliwia także rezerwację i opłatę poprzez Internet. Są także biura posiadające reprezentacje tylko i wyłącznie w internecie. I coraz więcej polskich Internautów decyduje się na zakup wycieczki właśnie poprzez te biura..

reklama


Biura turystyczne, prezentujące swą ofertę wyłącznie w Internecie najczęściej nie są touroperatorami, są agentami - tylko pośredniczą w sprzedaży cudzych ofert. Nie są, więc zobligowani do posiadania ubezpieczenia. Za konkretną imprezę odpowiedzialny jest odpowiedni touroperator, a więc wszelkie pretensje turyści kierują bezpośrednio do organizatora wycieczki, który swoją ofertę prezentował poprzez internetowy serwis turystyczny.

W aktualnej sytuacji prowadzenie działalności o charakterze biura internetowego jest z pewnością opłacalne - nie trzeba martwić się obowiązkowymi ubezpieczeniami, obsługa posprzedażową, a rzesza potencjalnych klientów ciągle rośnie - zwiększa się procent Polaków korzystających z Internetu. Biuro internetowe musi, więc pokonać właściwie 2 przeszkody - zdobyć zaufanie Internauty (Polacy nadal boją się kupować przez internet) i pokonać liczną i silną konkurencje.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com