TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-07-14 - Uni-Travel.pl i Uni-Fly.pl - podsumowanie pierwszych miesięcy działalności

Minął właśnie pierwszy kwartał działalności serwisów turystycznych Uni-Travel.pl i Uni-Fly.pl. Dzięki współpracy z największymi touroperatorami i przewoźnikami na rynku, zarówno Uni-Travel jak i Uni-Fly mają do zaoferowania turystom bardzo szeroki wachlarz usług.

reklama


Na Uni-Travel.pl znalazły się tysiące ofert turystycznych - wycieczek do niemal wszystkich krajów świata. Wyszukiwarka serwisu działa w oparciu o system rezerwacyjny Merlin X, który w swojej bazie posiada propozycje ponad 40 różnych touroperatorów. W serwisie można więc znaleźć wycieczki wielu organizatorów takich jak: Ecco Holiday, Exim Tours, Orbis Travel, Rainbow Tours, czy Grecos Holiday.

Uni-Fly.pl jest agentem IATA - międzynarodowej organizacji zrzeszającej setki przewoźników lotniczych. W Uni-Fly.pl sprzedawane są głównie bilety lotnicze. W serwisie dostępnych jest około 490 zwykłych linii - między innymi: Lotu, Lufthansy, British Airways, Air France, KLM, Scandinavian Airlines, Finnair, Iberii, Alitalii, Malev, CSA, TAP, Aeroflot, American Airlines, Cathay Pacific, Quantas Airways oraz Emirates. Można tu także znaleźć oferty większości tanich linii lotniczych, takich jak: Wizzair, Easy Jet, Norwegian i Germanwings.

Wyszukiwarka lotów na Uni-Fly.pl jako jedna z nielicznych w Polsce integruje połączenia typu OneWay. Oznacza to, że każdorazowo otrzymujemy najatrakcyjniejszą cenowo propozycję przelotu do i z wybranego przez siebie miejsca mając do wyboru kilka lub nawet kilkanaście opcji wyboru linii, którymi możemy lecieć. Przy łączeniu przewoźników regularnych i lowcost oraz zastosowaniu zaawansowanych algorytmów, łączących kombinacje wszystkich możliwych odcinków lotu, Uni-Fly.pl umożliwia uzyskanie najniższych możliwych cen na rynku.

Podjęte przez twórców serwisów starania doprowadziły do powstania atrakcyjnej i różnorodnej oferty turystycznej. Dzięki ciągłemu udoskonalaniu, stanowią już teraz ciekawą odpowiedź na zapotrzebowania zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych.

- Dzięki połączeniu sprzedaży internetowej z możliwościami, które dają nasze biura stacjonarne, możemy oferować produkty i usługi dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów - mówi Piotr Popczyński z biura turystycznego Uni-Tur.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com