TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-09-23 - POT: radosne filmiki sposobem na promocję Polski

Pasja, młodość, muzyka, romantyzm, wolność i kreatywność - te hasła będą promować Polskę w nowej kampanii przygotowywanej przez POT.

reklama


Polska pozyskała z Unii Europejskiej na 3-letnią (2010-2012) kampanię 30 mln euro. Projekt "Promujemy Polskę Razem" będzie dofinansowany z unijnego programu "Innowacyjna Gospodarka".

Promocja będzie skierowana do Europejczyków - gównie do obywateli Niemiec, Wielkiej Brytanii i Francji.

W ramach kampanii powstaną radosne filmiki mówiące o polskich miastach i regionach. Spot reklamowy o Warszawie pokaże, że w stolicy można się dobrze zabawić. Z filmiki o Krakowie cudzoziemcy dowiedzą się, że w mieście Kraka trzeba dobrze pilnować żony, która zapewne zgubi się na Wawelu.

Oglądający kolejne spoty dowie się, iż w Poznaniu zbudują mu żaglówkę, Wrocław to mekka muzyki, Gdańsk - spacerów po plaży, a Mazury to oczywiście żaglówki, a także spacerujące po lesie łosie.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com