TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-12-02 - Rzeczpospolita: Sphinx najmocniejszy w gastronomii

Sphinx zajął najwyższe miejsce spośród wszystkich firm z branży gastronomicznej w rankingu najmocniejszych polskich marek w kategorii usługi. W klasyfikacji firm usługowych z różnych branż znalazł się na czwartym miejscu za portalem nasza-klasa.pl, Open Finance i Expanderem. Sphinx wyprzedził też inne polskie marki gastronomiczne w rankingu siły marki oraz w rankingu marek najczęściej wybieranych przez konsumentów. Klasyfikacja została przygotowana przez Rzeczpospolitą.

reklama


- Najnowsze rankingi to kolejny przykład świadczący o tym, że marka Sphinx jest ceniona i dobrze zakorzeniona w świadomości Polaków. Konsumenci lubią ją i chętnie korzystają z naszych usług. Ta pozytywna ocena jest dla nas bardzo ważna i utwierdza nas w przekonaniu, że obrana przez nas droga systematycznego podnoszenia jakości oraz uatrakcyjniania oferty jest właściwym kierunkiem, przynoszącym oczekiwane rezultaty. Tylko w ostatnich miesiącach otrzymaliśmy bowiem już dwa inne wyróżnienia konsumenckie - Godło Jakość Obsługi i Koronę Turystyki. Wszystko to składa się na potencjał marki, z którą warto współpracować - mówi Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes zarządu Sfinks Polska SA.

W przekrojowym rankingu siły marki, w którym Sphinx konkurował z markami z wszystkich branż gospodarki, sieć zajęła 39 miejsce, a w przekrojowym rankingu najczęściej wybieranych marek, zajęła 50 lokatę.

Sfinks Polska zarządza obecnie 107 restauracjami, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining) zlokalizowanych w całej Polsce i za granicą, 9 restauracjami Chłopskie Jadło (segment premium) i 6 restauracjami WOOK (segment casual dining).



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com