TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
31 maja 2005 zakończyła się kolejna dwutygodniowa kampania zachęcająca do odwiedzenia Małopolski. Tym razem była to akcja pod hasłem "Odwiedź swoje marzenia", obejmująca dwa rodzaje nośników - billboardy oraz prasę regionalną. Kosztowała ok. 207 tysięcy złotych.
reklama
Reklama wypoczynku w Małopolsce w postaci plakatu przedstawiającego widok z krużganków Sukiennic na zieloną łąkę z ostrewką w kierunku Tatr i sloganem: "Odwiedź swoje marzenia" prezentowana była na 350 billboardach przez ponad dwa tygodnie. Na drugim, konkurencyjnym plakacie znalazł się widok z Tatr oraz małopolskie drogowskazy. Tablice z plakatami można było zobaczyć w Warszawie (100 nośników, w tym 30 w metrze), Poznaniu (70 nośników), Katowicach (80 nośników) oraz Wrocławiu (70 nośników).
Drugim elementem kampanii była reklama w prasie regionalnej. W tytułach takich jak "Dziennik Zachodni", "Dziennik Bałtycki", "Gazeta Poznańska" oraz "Gazeta Wrocławska" pojawiły się czterostronicowe wkładki poświęcone Małopolsce. Wybór tych gazet dokonany został na podstawie badań czytelnictwa w regionach, w których przeprowadzana była kampania.
Celem kampanii ukrytej pod sloganem "Odwiedź swoje marzenia" było nie tylko przyciągnięcie nowych turystów do Małopolski, ale również budowanie marki Małopolski jako istotnego regionu turystycznego.
O tym, jak skuteczna okazała się ta kampania, kosztująca ok. 207 tysięcy złotych dowiemy się dopiero przy okazji tegorocznych badań ruchu turystycznego.
© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami