TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2008-02-14 - Tusk i Kaczyński w walentynkowej reklamie linii Ryanair

Irlandzkie linie lotnicze Ryanair znów zdecydowały się na wykorzystanie w swojej reklamie wizerunku polityków. Tym razem w reklamie wykorzystano wizerunek Donalda Tuska i Lecha Kaczyńskiego.

reklama


Ryanair uruchomił nietypową formę walentynkowej promocji tanich voucherów. Reklama graficzna przewoźnika zamieszczona 12 bm. w dzienniku "Fakt" przedstawia umieszczone w obrębie serca głowy Donalda Tuska i Lecha Kaczyńskiego.

Jest to promocja voucherów, czyli dokumentów kredytowych umożliwiających realizację świadczeń zamówionych przez biuro podróży u kontrahenta zagranicznego. Przeznaczone są dla osób, które chciałyby podarować je swoim partnerom. Slogan reklamy głosi "idealny prezent dla tego, kogo kochasz".

Kułakowski nie spodziewa się negatywnych konsekwencji prawnych mogących wynikać z wykorzystania wizerunku obecnego polityków.

Tomasz Kułakowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ryanair na Europę Środkową mówi, że "kupony walentynkowe naszej firmy są według nas nie tylko doskonałym prezentem dla zakochanych par, ale zbliżą także do siebie najbardziej skłóconych".

Podobne stanowisko zajmuje strona rządowa: "Nie będziemy podejmować żadnych kroków prawnych. Premier Donald Tusk ma poczucie humoru i choć nie jest to reklama najwyższych lotów, być może znajdzie swoich adresatów" - skomentowało sprawę Centrum Informacyjne Rządu.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com