TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-07-20 - Zakazano emisji reklamy KFC, która wprowadzała klientów w błąd

Sieć fast foodów nie może dalej emitować reklamy oszukującej klientów - tak zadecydował brytyjski regulator rynku reklamowego Advertising Standards Authority (ASA).

reklama


Chodzi o reklamę telewizyjną w której operator sieci restauracji KFC podawał, że KFC wykorzystuje do swoich posiłków świeżą, dostarczaną codziennie żywność.

Skargi na reklamę sieci złożyło 20 osób. ASA przeprowadziła dochodzenie. Rzeczywiście okazało się, że KFC wprowadza klientów w błąd, bo żywność dostarczana jest do firmy tylko trzy razy w tygodniu. W związku z tym ASA zakazała dalszej emisji reklamy.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com