TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2006-02-01 - Polska na targach w Rydze

Polska Organizacja Turystyczna w dniach od 10 do 12 lutego 2006 roku będzie promować Polskę na międzynarodowych targach turystycznych "Balltour" w Rydze. POT przedstawi nasz kraj, jako region atrakcyjny pod względem kulturowym i przyrodniczym.

reklama


Zachęcać do odwiedzenia Polski będzie hasło "Spotkajmy się w Polsce". To samo hasło reklamowe POT wykorzysta na międzynarodowych targach turystycznych "Intour Market" w Moskwie, które odbędą się w marcu.

Stoisko promocyjne w Rydze, POT zorganizuje wraz z Wydziałem Ekonomiczno-Handlowym Ambasady RP oraz Polskim Centrum Informacji Turystycznej w Rydze. Na targach zostaną zaprezentowane najciekawsze polskie regiony i miasta: Pomorze, Kujawy, Małopolska oraz Kraków, Gdańsk, Malbork i Toruń. POT będzie zachęcać do zwiedzania miast, obiektów historycznych, muzeów oraz do turystyki aktywnej: narciarskiej i nadmorskiej. POT zaprezentuje turystom z Łotwy także polską kuchnię.

Anna Leska z POT przyznała - "Polska wraz z Litwą, Łotwą i Estonią chce nadal promować swój region na rynkach zamorskich, głównie na rynku amerykańskim. Już od kilku lat te kraje prezentują się w Nowym Yorku, Los Angeles i San Francisco".

Anna Leska poinformowała, że głównym celem POT jest zwiększenie przyjazdów turystów tranzytowych do Polski, którzy docelowo wyjeżdżają w rejon Morza Śródziemnego. - "Zależy nam, by turyści tranzytowi nie tylko przejeżdżali przez nasz kraj, ale także zatrzymywali się w polskich miejscowościach".

Według Instytutu Turystyki do Polski w 2004 r. przyjechało 391,7 tys. Łotyszów. Od stycznia do października 2005 roku było ich 305,1 tys., co stanowi spadek o prawie 13% w porównaniu z analogicznym okresem 2004 roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com