TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2009-08-14 - Pierogarnie na franczyzie Polskiego Jadła

W marcu, spółka Polskie Jadło zakończyła pilotażowy program, dotyczący uruchamiania punktów gastronomicznych w systemie pierogarni.

reklama


Programem zostało objętych 10 placówek, spółka zapowiedziała, że od początku września rozpoczyna przyjmowanie ofert od osób, które będą zainteresowane współpracą na zasadzie franczyzy.

"Sztuka Pieroga" to punkty pomyślane jako biznes rodzinny w modelu 2+1. Program nie będzie wymagał olbrzymich nakładów finansowych, a całość wyposażenia technicznego jak i projekt wystroju dostarczane będą przez spółkę.

Polskie Jadło udzieli również kredytu kupieckiego w formie pierwszej kompletnej dostawy. Pierogarnie mogą być otwierane w pomieszczeniach już od 20 m kw. lub jako małe stoiska w istniejących sklepach spożywczych. Jako miejsca do uruchamiania tego typu działalności, spółka preferuje tereny osiedlowe, miejsca położone nieopodal dużych sklepów spożywczych, szkół, itp.

Według prezesa Polskiego Jadła - Jana Kościuszko - szacunkowo średni przychód miesięczny powinien kształtować się na poziomie 24 tys. zł. W zależności od przyjętego modelu obsługi i kosztów pozyskania lokalu zysk pozostały dla prowadzącego powinien osiągnąć wynik pomiędzy 10 a 14 tys. zł. "Efektywne prowadzenie takiego punktu przynosi nie tylko zyski operatorowi, ale również preferuje jego kandydaturę do przyjmowania operatyw na coraz wyższym poziomie"- mówi prezes.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com