TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2010-07-16 - Chiny: promocja Polski

Możliwe, że w poniedziałek liczba odwiedzających polski pawilon na Expo 2010 w Szanghaju przekroczy trzy miliony. Polska szykuje się na promowanie naszego kraju w Chinach jako celu turystycznego. Podczas wrześniowego tygodnia turystycznego do promocji Polski zostaną użyte tak postacie z naszej historii jak Chopin, Kopernik i Skłodowska-Curie, a także miejsca wpisane na listę światowego dziedzictwa UNESCO. Chińczyków do przyjazdu do naszego kraju ma też zachęcać nowe hasło promocyjne: "Polska. Move Your Imagination!"

reklama


Akcję promocyjną przygotowuje Polska Organizacja Turystyczna, która chce przede wszystkim, by Polska zaistniała w katalogach chińskich biur podróży. Działania promocyjne mają przyciągnąć przedstawicieli biznesu i klasy średniej zamieszkałej w dużych miastach, takich jak Pekin i Szanghaj, których stać na dość drogie (1,5 tys. euro za tydzień) wczasy w Europie. W ubiegłym roku Polskę odwiedziło 20 tys. turystów z Państwa Środka.

Bartłomiej Walas, wiceprezes POT, jest zdania, że głównymi problemami w przyciąganiu turystów z Chin do Polski są: brak bezpośrednich połączeń lotniczych między oboma krajami (LOT zlikwidował je dwa lata temu), polityka wizowa i braki językowe pracowników polskiej branży turystycznej.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com