TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
Artykuł o takim właśnie tytule opublikowała niedawno jedna z czołowych szwedzkich gazet.
reklama
Nie jest to jedyny element promocji polski na rynku szwedzkim, gdyż dzięki kampanii medialnej prowadzonej przez przewoźników promowych na Bałtyku Szwedzi coraz częściej słyszą o Polsce i jej atrakcjach.
W efekcie do Polski ciągnie coraz więcej obywateli Szwecji, a przyciągają ich przede wszystkim niskie ceny.
Przewoźnicy - którzy na zwiększeniu ruchu pomiędzy Szwecją a Polską mogą zyskać najwięcej, robią wszystko, żeby w pełni usatysfakcjonować klientów. Decydują się nawet na kosztowną przebudowę promów, aby zaspokoić gusta nawet wybrednych turystów.
W ostatnich miesiącach wzrost liczby podróżujących pomiędzy Szwecją a Polską odnotowali wszyscy przewoźnicy promowi na Bałtyku. Tylko Stena Line Polska szacuje, iż obecnie przewozi o 15% więcej osób i o 26% więcej samochodów niż na początku roku.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami