TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2004-10-30 - Najniższe ceny w Szwecji są w... Polsce

Artykuł o takim właśnie tytule opublikowała niedawno jedna z czołowych szwedzkich gazet.

reklama

Nie jest to jedyny element promocji polski na rynku szwedzkim, gdyż dzięki kampanii medialnej prowadzonej przez przewoźników promowych na Bałtyku Szwedzi coraz częściej słyszą o Polsce i jej atrakcjach.

W efekcie do Polski ciągnie coraz więcej obywateli Szwecji, a przyciągają ich przede wszystkim niskie ceny.

Przewoźnicy - którzy na zwiększeniu ruchu pomiędzy Szwecją a Polską mogą zyskać najwięcej, robią wszystko, żeby w pełni usatysfakcjonować klientów. Decydują się nawet na kosztowną przebudowę promów, aby zaspokoić gusta nawet wybrednych turystów.

W ostatnich miesiącach wzrost liczby podróżujących pomiędzy Szwecją a Polską odnotowali wszyscy przewoźnicy promowi na Bałtyku. Tylko Stena Line Polska szacuje, iż obecnie przewozi o 15% więcej osób i o 26% więcej samochodów niż na początku roku.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com