TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej
W najbliższy poniedziałek, 23 lutego rusza kampania promocyjna Krakowa w stacji CNN. Akcja została podzielona na trzy części - druga i trzecia część kampanii odbędą się w czerwcu i wrześniu.
reklama
- Kraków to szybko rozwijające się miasto jesteśmy zadowoleni, że CNN zostało wybrane do tego, aby wyemitować jego pierwszą międzynarodową kampanię reklamową - powiedział Rani Raad wiceprezes CNN.
Spot będzie zachęcał do odwiedzenia Krakowa. Będzie w nim można zobaczyć Wawel, Bazylikę Mariacką, Rynek Główny, a także fragmenty wydarzeń kulturalnych. - W spocie umieszczono to, czego turyści najbardziej oczekują - oznajmiła dyrektor biura marketingu turystycznego Krakowa, Katarzyna Gądek.
Oprócz tego na stronie CNN pojawi się baner reklamowy z informacją o spocie, akcjach promocyjnych i konkursie dla turystów, którzy odwiedzą Kraków. Kosztowało to 200 tysięcy dolarów.
Spot wyświetlany będzie w telewizji przez 4 tygodnie, 139 wyświetleń, prime time 65%. Koszt emisji to 200.000 USD.
© 2025 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami