TUR-INFO.PL
Serwis Informacyjny Branży Turystycznej


2005-11-15 - Reklama dla mieszkańców konkretnego regionu świata

Portal Onet.pl wprowadził do swojej oferty reklamowej nowy, atrakcyjny dla branży turystycznej produkt - możliwość geolokalizacji przekazu reklamowego.

reklama


Polskie hotele, biura turystyczne oraz przewoźnicy mogą więc za pośrednictwem Onetu reklamować się do ściśle określonych rejonów geograficznych świata, np. do potencjalnych klientów w konkretnych miastach USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

W przypadku reklam geolokalizowanych odbiorcami będą przede wszyskim członkowie światowej Polonii rozproszonej na całym świecie, którzy korzystają z polskiego portalu. Portal Onet podaje, iż jego strony odwiedza ponad 2 600 000 unikalnych użytkowników w ciągu miesiąca, łączących się z zagranicznych IP (wg danych GemiusTraffica).

Dotychczas reklamę geolokalizowaną oferowała swoim klientom Wirtualna Polska.



Wróć do strony głównej


Pełna wersja

© 2024 TUR-INFO.PL Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kontakt z nami

stat24.com